on the verge of extinction... again

triggered by one, then by some more

[amintiri declansate de conversatii pe Y!M]

Aveam vreo noua ani. Eram la bunici (parintii mamei) cu ai mei. La fel si verisoara mea (cu ai ei). Ea cu trei ani mai mica decat mine. Chef sa ii ajutam pe ai nostri parinti si bunici la treburi = zero, asa ca am coborat la mlastini (satul e pe un deal).

Ce se putea intampla acolo? Pai sa ne murdarim in ultimul hal. Ea a aruncat cu namol in mine, Eu, toanta, n-am fost in stare sa ma feresc, asa ca bineinteles ca m-a nimerit. In schimb, am luat-o la fuga sa ma indepartez de ea sa nu ma mai ajunga. Ea era insa mult mai iute si a ajuns repede in spatele meu. Ceea ce nu a fost insa bine pentru ea, pentru ca, fara sa vreau, am stropit-o si eu din cap pana in picioare in timp ce alergam. Asa am ajuns sa fim amandoua murdare.

Cum stiam ca parintii ne-ar fi facut un scandal daca ne-ar fi vazut asa, ne-am hotarat sa ne spalam singure hainele in secret, undeva unde sa nu ne gaseasca. Locul ales a fost podul. Am urcat noi doua cadita in pod si apoi am inceput sa o umplem... cu vaza! Dupa ce am facult muuulte drumuri pana am umplut-o, ne-am spalat hainele, mai bine sau mai prost, chiar nu mai conteaza.

Dupa care am vazut noi o gaurica langa stalpul din mijlocul podului. Oare acolo sa fie un soricel? Hai sa-l facem sa iasa. Pai cum? Cu apa! Si am luat din nou vaza, am umplut-o cu apa din cadita si am inceput sa turnam apa din gaurica. Si am tot turnat. Soricel n-a iesit, in schimb s-au sesizat ai nostri ca incepuse sa ploua in casa si au urcat sa "investigheze".

Bineinteles ca a iesit cu scandal. Dar a fost amuzant sa le vedem pe mamele noastre cum se chinuiau sa coboare cadita din pod pe scara de lemn si sa le auzim cum se minunau cum de reusisem noi sa urcam cadita aia asa grea in pod. Hehe! Noi n-o urcasem plina cu apa. O umplusem cu vaza si bineinteles cu muuulta rabdare.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)