on the verge of extinction... again

this weekend

[bulleted list]
  • A nins putin si pe la mine. Inca nu stiu de ce ma mira asta asa cum nu stiu de ce ma mira ca avem temperaturi negative in Bucuresti. Doar e decembrie! Am constatat (din nou!) cum cainii vagabonzi parca devin mai agresivi cand ninge. Pe de o parte ma bucur ca nu s-a depus zapada, pentru ca nu-mi face placere sa merg prin zapada pe jumatate topita si murdara pe sub care s-ar putea ascunde o pojghita de gheata. Pe de alta parte, ma roade putin invidia uitandu-ma pe pozele de la munte pe care le-am primit zilele astea... zapada multa, neatinsa, in care poti sa te arunci sa faci urme, sa ridici oameni de zapada, sa incepi o bulgareala.
  • Am dat cu aspiratorul prin toata casa, am spalat (in sfarsit!) toate vasele stranse in chiuveta, am sters praful (si vad ca deja s-a depus din nou, uf!). Trebuie sa inlocuiesc covorul mare din camera. Ori m-am ramolit eu, ori parca e din ce in ce mai greu de aspirat - cu celelalte merge mult mai usor.
  • N-as vrea sa cad in capcana de a-mi face promisiuni si planuri pentru 2009. Insa cred ca la sfarsitul asta de saptamana mi-am spus de peste 20 de ori ca la anul imi iau brad in ghiveci. Unul cam cat mine de inalt, poate o idee mai mult cu tot cu ghiveci. Si des, bineinteles. Brad adevarat, nu molid. Ca bradutul pe care l-am pozat pe Drumul Poienii.
  • Cum nu mi-am recuperat inca ghiozdanul (lasat lunea trecuta la o cunostinta care a "zburat" apoi din Bucuresti) in care aveam ceva figurine din ciocolata de Craciun, am zis ca merge si o tableta de ciocolata cu scortisoara. Chestii de genul asta se gasesc in Orhideea la un stand amplasat cam pe langa intrarea din mijloc in Carrefour.
    Ciocolata cu scortisoara
  • Am iesit sa fac un tur al magazinelor mari in cautare de struguri si ornamente pentru baie si am avut in felul asta ocazia sa fac si eu cateva constatari interesante.
    • Duminica nu am gasit nicaieri struguri. Plin, in schimb, peste tot de portocale si mandarine si chiar lamai. Da, stiu ca si pentru mine cand eram mica, sarbatorile aveau aroma de portocale si mandarine, dar eu ieri vroiam struguri. Si n-am gasit.
    • Se pare ca se cumpara electrocasnice in draci. Atat sambata cat si duminica am vazut cozi mari la bancurile de probe din hipermarketuri.
    • Paradoxal, in aceleasi hipermarketuri, in acelasi timp, cozi aproape inexistente la case. Eu am putut sa-mi aleg de fiecare data o casa libera.
    • Toate chestiile de Craciun pe care pusesem ochii, dar erau la preturi nesimtit de mari au ramas la acelasi pret sau au disparut cu totul din rafturi.
    • S-a deschis un magazin Gatta in galeria comerciala Cora Lujerului. Si, dupa cum se poate vedea mai jos, eu am o mica obsesie, in special pentru cei cu romburi, modele abstracte, dungi verticale. Si da, am purtat toate perechile din poza, chiar daca nu se vede ca ar fi fost purtate vreodata.
      Gatta

4 pareri

cine
Dan Gheorghe
cand
luni, 29 decembrie 2008 la 13:54:00 EET
ar trebui sa importam zapada. din canada?
cine
brontozaurel
cand
luni, 29 decembrie 2008 la 15:48:00 EET
sau de prin nordul europei.

in orice caz, daca e sa fie zapada, as vrea sa fie multa de tot. asa cum a fost anul asta pe 5 ianuarie.
cine
krossfire
cand
luni, 29 decembrie 2008 la 16:48:00 EET
Sunt super gustoase tabletele alea, am luat si eu vreo doua intamplator acum vreo 3-4 saptamani.
cine
brontozaurel
cand
marți, 30 decembrie 2008 la 01:04:00 EET
daaa :D si miros foarte bine :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)