on the verge of extinction... again

prin oras, in prima jumatate a saptamanii

  • Si ei au cateodata pofta de prajituri! Poza e facuta in fata cofetariei Georgy's, de pe strada Ramnicu Valcea, in apropiere de Dristor. Da, au prajituri care imi plac si mie.
    caine in fata cofetariei
  • Stau la vreo 20 de minute de Auchan. De obicei merg si ma intorc pe jos. Ieri luasem insa sticlele cu limonada asa ca m-am intors cu masina lor. Icoanele nu lipsesc, insa cratimele, da! M-a cam enervat putin si sub-lista aia, dar sa zicem ca asa ceva se mai poate trece cu vederea. Poza originala aici.
    in microbuz
  • Homo cretinus in Bucuresti. Nu am poze ca sa ilustrez asta, dar voi incerca sa fiu cat mai descriptiva. Aseara mergeam pe bulevard. Trotuarul lat. Intre trotuar si strada spatiu verde. Lat si ala. Pe spatiul verde, departe bine de mine, niste javre fara stapan. Am zis departe de mine, nu? Bun. Eu mergeam linistita, stiind bestiile departe. Venind din directia opusa, a trecut un idiot pe langa mine care s-a apucat sa-i cheme: "cutu, cutu!" - javrele au venit spre el si apoi s-au luat dupa mine si n-am mai mers linistita vreo 500 de metri cat s-au tinut pe urmele mele. Bineinteles ca in tot timpul asta l-am injurat in gandul meu pe cretin.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)