on the verge of extinction... again

sa nu bati la usa... virtuala

Bineinteles ca asta nu este un indemn pe care l-as da eu, insa, din pacate, sunt mult prea multi care nu stiu sa bata la usile virtuale (si probabil ca nici la usile propriu-zise din viata de zi cu zi).

Da, ID-ul meu de Y!M se gaseste aici pe pagina de profil, l-am mai lasat in vreo alte 5, 6, 7, 8... huh? locuri pe net. Asta insa nu inseamna ca sunt de acord ca toti cercopitecii sa dea buzna fara sa aiba bunul simt sa se prezinte, sa explice de unde exact au ID-ul si ce vor de la sufletelul meu. Pentru mine, asta e ca si cum mi-ar intra in casa fara sa aiba bunul simt sa bata la usa (nu "use" ca deja ma dispera unul caruia sincer i-as da ignore daca nu mi-ar fi ruda) si sa ceara voie mai intai.

Da, cei trei cercopiteci care m-au enervat ieri sunt cauza postului asta. Normal ca n-o sa dau add si nici n-o sa stau de vorba cu personaje necunoscute mie si care incep prima conversatie pe Y!M cu "pupa mult", "BUZZ!" sau "View my webcam" - no way!

P.S. Aproape in acelasi timp, a scris si Henrich un post pe o tema inrudita.

3 pareri

cine
Henrich
cand
vineri, 5 septembrie 2008 la 23:39:00 EEST
Situatia se aseamana ca si cum ai lasa usa deschisa si ar intra la tine un mahar cu maioul patat si ar lua o bere din frigiderul tau si s-ar uita la meci fara sa se simta deranjat. Asta fara sa scoata macar un „buuu” la tine.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 6 septembrie 2008 la 00:37:00 EEST
da, e buna comparatia :)) insa e casa mea si am dreptul sa-l dau afara, exact asa cum am dreptul sa-i ignor pe toti cei care dau dovada de nesimtire pe Y!M
cine
Henrich
cand
luni, 15 septembrie 2008 la 02:04:00 EEST
Incep sa cred ca majoritatea bloggerilor impartim aceeasi parere in legatura cu aceasta chestie. In ultimele zile am observat insemnari similare si din partea bloggerilor mai populari.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)