on the verge of extinction... again

the frustration files: markers

Azi e o luna de cand am tijele... strangers inside me... si mai am de stat cu ele cam inca o luna... can't wait to get rid of them... o luna si doua zile de la incident...

5 pareri

cine
Henrich
cand
sâmbătă, 6 septembrie 2008 la 12:57:00 EEST
Mi-ai dat o idee pentru un articol, esti o persoana utila pentru mine. Fara tine omenirea ar fi mai saraca in dezbaterile interensate. Iti multumesc pentru ca existi! :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 8 septembrie 2008 la 06:04:00 EEST
it was actually the other one, but thanks for the compliment anyway :)
cine
krossfire
cand
luni, 8 septembrie 2008 la 10:13:00 EEST
Macar esti suficient de mobila incat sa nu te simti aiurea ?
cine
dugy
cand
marți, 9 septembrie 2008 la 00:10:00 EEST
Ana, lasa frustarile, fi mai increzatoare in fortele propii, incearca sa nu uiti ca soarta ne f... cand ne asteptam mai putin si bucurate de viata in continuare. Si nu in ultimul rand iti urez un sincer la multi.
cine
brontozaurel
cand
marți, 9 septembrie 2008 la 00:41:00 EEST
@Krossfire: mana dreapta o pot misca doar din cot pentru ca osul e deplasat cu totul putin in jos din cauza tijelor care ies putin afara din os in partea de sus... si trebuie sa am grija sa nu se departeze cotul de corp prea mult... in rest nu am probleme de mobilitate

@dugy: eh, asta sunt eu - o frustrata :P
insa iti multumesc frumos pentru urare :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)