on the verge of extinction... again

some things never change? well, maybe they do...

Alte 2 inceputuri de conversatie cu prima persoana de aici:

  • Luni, 4 august cu putin timp inaintea incidentului:
  • Marti, 19 august:

Ma simt bine. Am castigat o lupta in razboiul cu nesuferitul 'BUZZ!'.

P.S. She's a really nice girl and a good friend otherwise... because she can stand my nasty temper and has the ability to make me laugh... and she didn't use to start conversatins with 'BUZZ!' before - don't know what got into her this summer...

6 pareri

cine
Andrei Monciu
cand
vineri, 22 august 2008 la 10:27:00 EEST
one down a couple of milion people 2 go :)
cine
DeMaio
cand
vineri, 22 august 2008 la 12:43:00 EEST
Şi eu urăsc buzz-ul şi chiar mă chinui să-i fac pe cei cu care discut să nu apeleze la el. Dar...nu este tot timpul chiar aşa cum îmi doresc...
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 23 august 2008 la 18:14:00 EEST
@Andrei: din fericire nu am asa multi oameni in lista :D

@DeMaio: multe lucruri nu ies tot timpul asa cum ne-am dori. Dar cel mai important este sa incercam in continuare...
cine
Anonymous
cand
duminică, 24 august 2008 la 10:52:00 EEST
Ai un blog foarte interesant.
cine
Andrei Monciu
cand
luni, 25 august 2008 la 14:00:00 EEST
eu am noroc ca oamenii s-au obisnuit sa nu mai intre pe mine decat atunci cand au nevoie de ceva :D si i-am invtata ca sunt busy >:)
cine
brontozaurel
cand
marți, 26 august 2008 la 12:35:00 EEST
@Anonim: multumesc

@Andrei: intr-adevar, ai noroc :)

daca e intr-adevar o problema serioasa, eu nu ma supar daca trece peste un semn de "busy", altfel...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)