on the verge of extinction... again

sfarsitul de august

S-a terminat vara! Toamna lui 2008 ma gaseste obosita si cu mana rupta... trist...

Ultimul sfarsit de saptamana al lunii august a insemnat durere (de-abia astept sa scap de tije, dar mai am de asteptat mai bine de o luna), stari de greata, framantari, calcule, imprudente... A mai insemnat cateva momente amuzante precum acela in care mi-am dat seama ca pe farfuria bagata la microunde nu se gaseau doar rondelele de somon ci si formele pentru cuburi de gheata (din plastic). A mai insemnat si campania lunara de cumparaturi... de la mine pentru mine (ceva poze si comentarii mai jos).

after shave... da, folosesc unerori chestie pentru prins parul meu, acum mult mai scurt... da, e chiar asa mica deodorant pentru par... una din obsesiile mele sapunele de la kappus... doar pentru mine gloss... in ciuda aparentelor, l-am desfacut si folosit de cateva ori pana la momentul in care am facut poza burete de baie... pentru ca precedentul s-a cam dezintegrat crema de dat jos blana... miroase groaznic, la fel ca oricare alta, dar nu pot fara cravata neagra subtire... alta obsesie de-a mea tigrisor alb... ultima mea achizitie in materie de plusuri Keel Toys tigrisor alb... poz(n)a 2

De vreo cateva ore ma bantuie melodia asta. Mi-e frica... nu vreau sa-mi mai doresc nici un lucru pentru obtinerea caruia nu am un plan solid si realist... si nimic din ceea ce stiu ca mi-ar putea face rau... Stop! Cool down, stop dreaming; you are a rational being; follow your original plans, push guilt aside; be cold, be cruel, be merciless; don't let anyone know what you're thinking; feel free to jubilate and step over dead bodies because it's the only thing you'll be left with...

2 pareri

cine
dugy
cand
vineri, 5 septembrie 2008 la 19:04:00 EEST
Mie imi place tigrisorul. Melodia e super misto de ascultat cu cel iubit langa tine, in timp ce lumanarile arunca umbre calde, mai calde decat sarutul care te face sa te topesti in bratele perechii tale. Gata ca devin melancoloc si nu e bine :P
cine
brontozaurel
cand
vineri, 5 septembrie 2008 la 21:03:00 EEST
daaa, e fotogenic :D si mie imi place :)) de fapt... de asta l-am si luat, ca imi place :P

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)