on the verge of extinction... again

promisiuni vs. lipsa de energie...

Stiu ca am promis multe... multor persoane.

In primul rand, o intrebare pe care am fost rugata sa o adresez cuiva care intamplator e... "my favourite human being at the moment" (si care bineinteles ca habar n-are de existenta blogului) si pe care nu i-am adresat-o... inca... dar este atat de ciudata, cu atat mai ciudata cu cat nu este ceva ce m-ar interesa pe mine vreodata (nu sunt genul de fetita obsedata de pantofiori, bluzite, etc.) si... daca nu-si da seama de scopul intrebarii, o sa o ia ca pe o gluma, iar daca isi da seama... nu stiu sigur, el probabil ca va glumi pe seama asta oricum... eu m-as simti jignita. Nu, nu vreau sa intreb asa ceva, dar ma bate constant la cap... offf!

Trebuie sa modific 3 contracte... si pentru asta cam trebuie sa invat sa scriu cu stanga in asa fel incat sa semene cat de cat cu scrisul meu obisnuit. Am mai promis desene animate catorva persoane. Mi-am promis mie niste documentare (astrofizica), dar am fost mereu prea obosita ca sa pot ramane atenta prea mult.

Mi-am pus in cap sa continui sa scriu despre monstruletii din mintea mea, dar pana acum n-am facut decat sa pierd timpul cautand modalitati sa exemplific unele idei. Am vazut articole foarte interesante pe alte bloguri, insa suficient de lungi incat sa ma ia durerea de spate pana la jumatate (hehe, ce bine era cand puteam sa navighez pe net stand pe burta in pat).

Si cred ca mai bine nu ziceam nimic de durerea aia de spate...

2 pareri

cine
krossfire
cand
joi, 21 august 2008 la 11:39:00 EEST
Eu sunt stangaci...join the dark side.
cine
brontozaurel
cand
joi, 21 august 2008 la 15:45:00 EEST
the dark side? ;))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)