on the verge of extinction... again

the frustration files: tonight

Dupa atatia ani, inca imi plac enorm Staind. Si melodia asta (printre multe altele).

Sunt singura incepand de aseara asa ca sunt mai relaxata. Nu mai putin speriata, nu mai putin furioasa, nici mai fericita... doar mai calma.

Azi am iesit pentru prima data singura din casa (dupa incidentul de lunea trecuta) stiind ca nu ma asteapta nimeni acasa la intoarcere. E drept ca nu m-am indepartat la mai mult de 4 blocuri si ca singurul scop at iesirii a fost o inghetata de ciocolata, dar... a fost cel mai "palpitant" moment al zilei de azi. Nu pot sa nu am "deviatii" in momentul in care orice persoana de pe strada se apropie la mai putin de 1m de mine. Ca tot nu eram eu suficient de antisociala.

Urmatoarele zile se anunta la fel de putin interesante ca si cea de azi. Urcat chestii pe youtube, varsat frustrari pe aici, exersat mers cu umerii la acelasi nivel, reorganizat chestii prin casa si cam atat. Nu pot face prea multe doar cu o mana stanga pe care nici nu prea o pot misca bine din incheietura...

Maine ies in parc. Dar nu voi fi singura.

P.S. Mai era nevoie sa spun ca se pare ca m-am razgandit?

P.P.S. Inca o realizare: am impins coltul carcasei ca sa pot sa umblu in spate - am iar casti si microfon!

5 pareri

cine
dugy
cand
miercuri, 13 august 2008 la 12:05:00 EEST
Yupiiiiiii. Eram sigur ca nu o sa abandonezi asa usor blogul. :) Cat mai multa inghetata si trece totul.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 13 august 2008 la 14:11:00 EEST
:)
cine
Andrei Monciu
cand
miercuri, 13 august 2008 la 14:35:00 EEST
welcome back, i knew that you have it in you :)
cine
Sabotor
cand
miercuri, 13 august 2008 la 15:00:00 EEST
BV.... E bine sa nu te dai batuta usor :)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 13 august 2008 la 15:30:00 EEST
multumesc :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)