on the verge of extinction... again

the frustration files: tired, scared... licking a lollipop

Si am fost si la cumparaturi. Asa ca bineinteles ca acum sunt rupta de oboseala. Asta va fi ultima mea noapte cu parul lung. E destul de complicata partea cu spalatul pe cap cu o singura mana si vreau sa o mai simplific putin. Mi-e groaza de urmatoarele 2 zile. As fi dat orice sa pot ramane singura si la sfarsitul asta de saptamana... dar nici macar n-a vrut sa auda. Cateodata ne intelegem asa bine, alteori parca nu facem altceva decat sa urlam unul la celalalt. Mi-e groaza... Cred ca daca n-as avea acadeaua asta pe care sa o ling as incepe sa rod peretii... Bine ca mai am acadele...

2 pareri

cine
krossfire
cand
sâmbătă, 16 august 2008 la 15:47:00 EEST
Try cooking or making your own lollipop with one hand. That could help :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 16 august 2008 la 20:45:00 EEST
lolzaur =))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)