on the verge of extinction... again

because you're a hypocrite #1: safe place

M-a pocnit o idee amuzanta vinerea asta in timp ce ma plimbam fara directie. De ce sunt oare asa "populate" in timpul zilei multe cafenele? De ce sunt multe mese la care sta o singura persoana? Desi... poate asteapta pe cineva. Asta se intampla pe la ora 17, dar, din cate am mai vazut, nu sunt goale nici cu cateva ore mai devreme. Aveam febra. Vroiam ceva rece... rece si dulce. Ghinion! Nu servesc inghetata decat in pahare de sticla, nu si la cornet pe care sa-l poti lua cu tine. Imi ardea capul, vroiam sa ma racoresc, inghetata arata interesant pe afis, devenisem curioasa sa o incerc, dar nu vroiam sa stau acolo. Era plin... plin de oameni zgomotosi. Nu! Asa ca am plecat mai departe.

Ideea transpusa in cuvinte am auzit-o pentru prima data cand eram in clasa a opta... de la profesorul de engleza: un loc sigur, doar al nostru, unde nu ne vede nimeni. Asta insemna pe masina de spalat din baie in cazul meu.

Cateodata nu vreau sa aud, nu vreau sa vad, nu vreau sa fiu auzita, nu vreau sa fiu vazuta... De aproape 3 ani ma ajuta mobilul. Sa nu mai aud nimic in afara de muzica mea, sa merg pe strada, dar sa fiu cu gandul in alta parte... sa fiu razboinica, sa nu-mi mai fie teama. Si nu e vorba de faptul ca nu sunt in nici un caz amazoana. Mi-e teama de mine in fata altora, desi sunt constienta ca nimeni nu-mi poate citi gandurile, ca nimeni nu-mi poate ghici motivele.

Muzica mea... si zic muzica mea pentru ca devine a mea atunci cand pot sa ma regasesc in ea, atunci cand imi ofera cuvinte pentru stari pe care n-as fi putut sa le descriu... esenta raului? N-a primit decat o spranceana ridicata din partea mea cand mi-a zis asta. Si ce s-ar fi asteptat sa fac in loc sa ascult muzica? Nu! Stii ca... nu, nu stiu nimic si nici nu mai conteaza. Si atunci ziceam ca nu mai conteaza altceva, ca ar putea sa se intample orice si eu tot o sa ma descurc... Dar "orice s-ar intampla" nu includea anumite chestii... Nu m-am gandit. Sau poate ca m-am gandit, dar atunci as fi tras cu dintii... toata furia si hotararea mea s-au pierdut intre timp pe drum.

Mi-e teama sa ies singura cu rolele in parc.

7 pareri

cine
dugy
cand
duminică, 3 august 2008 la 21:52:00 EEST
La problema cu rolele te pot ajuta eu. Eu numai singur ies cu rolele in parc, dar se pot face si exceptii. Poate o punem de un photo walking.
cine
brontozaurel
cand
luni, 4 august 2008 la 00:58:00 EEST
that's really kind of you
cine
dugy
cand
luni, 4 august 2008 la 01:41:00 EEST
Eu am propus. Acum astept refuzul :P sau acceptul.
cine
Andrei Monciu
cand
luni, 4 august 2008 la 13:22:00 EEST
mi-e mii frica sa ma dau cu rolele punct :)) plus ca sunt cam departe, mai in V asa :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 4 august 2008 la 18:00:00 EEST
cel putin momentan este refuz.

stiu ca este cel mai bine sa imi fac curaj cat mai devreme sa ma urc iar pe role, dupa toate problemele pe cre le-am avut (oase crapate, deplasate din incheieturi si mai nou faptul ca m-a capsat un maidanez) mai ales ca in momentul asta doar vanataile de la muscaturile maidanezului ma mai dor, in rest e totul in regula, dar o sa mai astept putin...

nu stiu cum o sa ma descurc; stiu insa ca in 3 ani n-am facut mare progres. inca nu stiu sa folosesc frana (toate tentativele s-au terminat cu o tranta), nu ma descurc in panta (la vale nu pot sa ma opresc si sigur cad, la deal nu am fosta sa urc) si n-am forta sa merg foarte repede.

pot sa merg pe un asfalt cat de cat drept fara sa ma tin de toate tufisurile si fara sa iau prea multe trante si cam atat. Intr-un moment de nebunie chiar am avut curajul sa merg cu telefonul in mana si sa fac poze si filmulete.
cine
dugy
cand
marți, 5 august 2008 la 13:16:00 EEST
Daca stai in casa nu o sa reusesti sa inveti sa folosesti frana sau sa mergi pe role fara sa te sprinjini de toti copacii. :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 9 august 2008 la 13:23:00 EEST
E adevarat, dar dupa incidentul de lunea asta rolele ies din discutie cel putin o vreme... partly because that's what the doctor ordered, partly because of my own fears which have grown stronger now that I'm more breakable.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)