on the verge of extinction... again

what defines a good day?

Joi m-am trezit cu o senzatie de greata care n-a binevoit sa ma paraseasca pana pe la ora 3 dupa-amiaza. Si totusi joi n-a fost o zi proasta. Am avut o stare generala de veselie, nu m-am enervat cand am aflat ca nu-mi pot plati factura cu cardul, pur si simplu am zis "ghinion!" si m-am intors gandindu-ma ca voi incerca si vineri (desi probabil ca imi va fi lene sa ma car iar pana acolo). In mod obisnuit, as fi plecat de acolo furioasa convinsa ca eu sunt retardata din cauza careia totul a mers prost si as fi incercat sa ma razbun cumva pe mine, as fi cedat tentatiei de a face din nou vreo prostie care mi-ar fi afectat (cel putin) ziua de vineri. De data asta n-a fost asa. 4 AM. Inca o noapte alba. Un dus si voi incepe o noua zi...

5 pareri

cine
Carina
cand
vineri, 18 iulie 2008 la 20:15:00 EEST
Asa zilele sa tot ai. Si mie mi se mai intampla, dar am si de-alea cand fara vreun motiv tun si fulger cat e ziua de lunga.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 20 iulie 2008 la 03:08:00 EEST
multumesc :) si eu imi doresc mereu cat mai multe zile bune
cine
ciudath
cand
luni, 21 iulie 2008 la 09:45:00 EEST
Ce chestie, joi si eu m-am trezit cu o stare de greata [care insa mi-a trecut a doua zi] :)
cine
Henrich
cand
luni, 21 iulie 2008 la 21:17:00 EEST
nu te-ai enervat? foarte bine! sa te enervezi doar atunci cand vei fi sigura ca nervii rezolva problema! :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 21 iulie 2008 la 22:05:00 EEST
@ciudath: atunci inseamna ca a fost ziua de joi de vina :))

@henrich: e foarte bine, e un mare progres pentru mine, pentru ca ajung sa fierb din orice. e drept ca nu arat chestia asta decat daca am motive sa cred ca asta ar putea sa determine cumva solutionarea problemei in favoarea mea... si asta nu se intampla foarte des. dar eu tot fierb...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)