on the verge of extinction... again

fleeting thoughts

  • Oare am voie cu inghetata in sediul electrica? Am fost azi (de fapt ieri... adica joi) sa-mi platesc factura, iar pe drum mi-am luat o inghetata pe bat pe care n-am reusit sa o termin pana sa ajung acolo. Cum stiam ca in multe locuri nu e voie cu inghetata, am ramas afara pana am terminat-o, desi pe usa era doar un semn cu "fumatul interzis" nu si unul cu "inghetata interzisa". Oricum factura n-am mai platit-o pentru ca nu se putea plati cu cardul, iar pana la cel mai apropiat bancomat as fi facut 15 minute. Ghinion! Daca imi vine somatie de plata, avertizare ca imi taie curentul sau cum s-o fi numind hartia aia, inainte sa apuc sa ajung din nou pe acolo intr-o zi cand se poate plati cu cardul, eu cred ca le fac reclamatie din moment ce am fost acolo, aveam bani pe card, intentionam sa le platesc, e vina lor ca n-am putut plati.
  • Unii oameni sunt ori chiori, ori analfabeti, ori batuti in cap ori de-a dreptul nesimtiti. Atat ieri cat si azi am vazut niste... [gand original cenzurat] care, trecand pe langa tomberoanele alea puse ca sa-i determine pe bucuresteni sa recicleze, au indesat cate o sticla de plastic in tomberonul pentru hartie, iar unul din ei a mototolit apoi un servetel pe care l-a indesat in tomberonul pentru plastic.
  • Nu m-am putut abtine sa nu-i injur in gand pe altii care, dupa mine, isi merita permisul de conducere mai putin decat si l-ar merita un cimpanzeu (imi cer scuze daca am jigit vreun cimpanzeu cu ocazia asta). Intai a fost o dama carbonizata (absolut scarboase efectele "modei" asteia cu bronzatul) si care probabil avea mai mult pe latime decat pe inaltime, care si-a parcat masina la aproximativ 45°, cu un colt intre 2 din stalpii aia pusi special acolo ca sa nu urce masinile pe trotuar... pozitia perfecta pentru ca 1) sa nu mai ramana aproape deloc pe unde sa treaca un om pe trotuarul si asa ingust si 2) sa incurce si circulatia. Apoi a fost un individ grabit care s-a dus de nebun prin intersectie, desi avea rosu... asta ca sa-l vad ca opreste la mai putin de 50m dupa.
  • Javrele de afara probabil s-au inteles sa organizeze un concurs de latrat in noaptea asta. Ahhh! De ce am scapat de tevile sparte vara trecuta? Nu mai am cu ce sa arunc in ei. Cu toate ca n-as vrea sa fiu la fel ca nesimtitii care isi tot arunca gunoiul pe geam, cred ca as incerca o satisfactie enorma sa-i schilodesc pe cativa (mda, stiu ca unii sunt schiloditi deja) macar pentru faptul m-am trezit muscata saptamana trecuta cand ma intorceam de la concertul Whitesnake.

5 pareri

cine
Andrei Monciu
cand
vineri, 18 iulie 2008 la 12:33:00 EEST
pe masura ce citesc mai mult, cu atat zambesc mai mult, asa tare esti cand povestesti. Imi place ca ai o gandire mai "intunecoasa", aceasi gandire o am si eu cand sunt pissed off.

Hi I'm Andrei and hate that things too
cine
krossfire
cand
vineri, 18 iulie 2008 la 13:02:00 EEST
La sediul Electrica te duci cu nesimtire, nu cu inghetata :D
cine
lala
cand
vineri, 18 iulie 2008 la 13:14:00 EEST
cred ca unii dintre noi suntem dotati cu prea mult bun simt....cati oameni s-ar fi intrebat daca are voie inauntru cu inghetata sau nu? sa fim seriosi...putini! :)
anyway...treaba cu cainii e peste tot, numai ca in unele cazuri sunt mai "neprietenosi" ... era buna campania lui base` cu castratul...
cine
Ionut
cand
vineri, 18 iulie 2008 la 19:59:00 EEST
Eu nu pricep cum vine treaba asta cu nesimtitii. Vad in jurul meu prieteni/cunostinte care remarca aceleasi lucruri, la baza lor stand indiferenta, nepasarea si desigur nesimtirea. La TV vad tot soiu de emisiuni in care se dezbat teme asemanatoare si desigur, invitatii lasa impresia ca sunt stupefiati si ei de cum pot ceilalti consateni sa aiba epiderma asa de groasa.

Si nu pot sa nu ma intreb: daca noi suntem ok, daca ni se pare ca ei sunt animalele si noi oamenii, de ce mama dracu tot vedem astfel de cazuri? Nu cumva si noi suntem, uneori, mici animale? Nu de alta, dar daca eu sunt ok, prietenii mei la fel, etc. inseamna ca n-ar mai trebui sa existe astfel de cazuri, sau sa fie izolate, ceea ce e cam fals.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 20 iulie 2008 la 03:03:00 EEST
@Andrei: thanks! dupa cum spunea acel promo de pe Discovery despre care ziceam aici, gandirea asta mai intunecoasa o avem probabil cu totii. difera doar nivelul pana la care ajunge si cat de mult suntem dispusi sa admitem. eu cred ca n-am recunoascut nimic pana prin clasa a noua :)

@krossfire: tare =)) s-a notat! asa voi face data viitoare :D

@lala: si castrati sa fie, tot nu garanteaza ca nu mai musca. e drept ca macar nu mai produc altii...

@Ionut: good point! desigur ca o anumita doza de nsimtire si ipocrizie se gaseste in toti oamenii. pe de alta parte, mama imi spunea mai de mult ca nu pot nega existenta unei anumite categorii de oameni chiar daca eu personal nu cunosc nici unul... un fel de cine se aseamana se aduna

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)