Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

eu... ametita (din nou!)

Este a nu stiu cata ora cand am dormit cu usa descuiata. Este bine ca macar de data asta nu mi-am uitat cheile in usa pe afara. Dupa cum e bine ca de fiecare data cand s-a intamplat sa le uit in usa pe afara nu a fugit nimeni cu ele. De fiecare data, vecinii de palier au sunat la usa sa-mi spuna de chei. Ultima data n-a fost insa unul dintre vecini ci un individ pe care il trimisesem la plimbare cu o zi inainte cand venise sa ne povesteasca de o anumita secta... asta chiar a fost o surpriza pentru mine.

2 pareri la eu... ametita (din nou!)

  • cine: Andrei Monciu delete comment icon
    cand:
    mormonii astia, ce ne-am face fara ei :) Did he win you over?
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Mormon nu era. Pe aia ii tot vedeam in metrou.
    Uurcau sau coborau la Mihai Bravu si aveau un fel de insigna.

    De convins nu m-a convins, dar ii dadeam o sticla de vodka sau de brandy (ca mi le-a facut tati cadou inapoi pe cele pe care i le facusem eu cadou)... sau chiar si de ulei daca vroia, ca si asa acum am prea multe :)) Vai, ce rea sunt si eu acum...

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii