on the verge of extinction... again

eu... ametita (din nou!)

Este a nu stiu cata ora cand am dormit cu usa descuiata. Este bine ca macar de data asta nu mi-am uitat cheile in usa pe afara. Dupa cum e bine ca de fiecare data cand s-a intamplat sa le uit in usa pe afara nu a fugit nimeni cu ele. De fiecare data, vecinii de palier au sunat la usa sa-mi spuna de chei. Ultima data n-a fost insa unul dintre vecini ci un individ pe care il trimisesem la plimbare cu o zi inainte cand venise sa ne povesteasca de o anumita secta... asta chiar a fost o surpriza pentru mine.

2 pareri

cine
Andrei Monciu
cand
vineri, 1 august 2008 la 10:02:00 EEST
mormonii astia, ce ne-am face fara ei :) Did he win you over?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 1 august 2008 la 12:34:00 EEST
Mormon nu era. Pe aia ii tot vedeam in metrou.
Uurcau sau coborau la Mihai Bravu si aveau un fel de insigna.

De convins nu m-a convins, dar ii dadeam o sticla de vodka sau de brandy (ca mi le-a facut tati cadou inapoi pe cele pe care i le facusem eu cadou)... sau chiar si de ulei daca vroia, ca si asa acum am prea multe :)) Vai, ce rea sunt si eu acum...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)