on the verge of extinction... again

cateodata

... ma trezesc doar ca sa trag la loc patura peste ochi. Am inchis calculatorul pe la vreo 6 (dimineata). Am adormit pe la vreo 7 in ciuda bubuiturilor de la ghena (unii oameni sunt de la 6 si ceva la munca... la desfundat ghena). M-a trezit alarma de la radio pe la 8:30 si am oprit-o. Am adormit iar. M-a trezit telefonul pe la vreo 11, de data asta definitiv. Am pierdut vremea vreo trei ore cu dat indicatii pe mess, luat niste desene, lecturi pe net. Cred ca e timpul sa ma apuc de curatenie. Inca zac pe jos pungile de la cumparaturile de ieri, n-am curatat frigiderul (suc varsat si piersici strivite), ceva din ce am aruncat mi-a taiat punga de gunoi, asa ca dupa ce am ridicat-o din cos ca sa o duc la ghena am constatat ca imi curge din ea un lichid moviu iar acum trebuie sa spal cosul si sa curat cele 2 picaturi care au cazut pe jos langa usa. Inca n-am curatat la usa unde mi-au intrat vizitatorii incaltati ieri - am pus doar un ziar peste pentru ca trebuie sa calc pe acolo ca sa ajung la baie. Inca n-am sters praful, inca n-am dat cu aspiratorul. Of, ce mai astept oare?

P.S. Ghena nu s-a infundat din vina mea. Era deja infundata noaptea trecuta cand am dus eu punga de gunoi... si probabil de ceva vreme, pentru ca erau destule alte pungi de gunoi aliniate pe langa pereti.

4 pareri

cine
Andrei Monciu
cand
miercuri, 30 iulie 2008 la 09:03:00 EEST
de ce sa faci curat martea? eu fac curat doar sambata si asa de k mi-e, de fapt nici nu as avea timp in alta zi, dar m-am obisnuit ca sambata sa fac curat, din nou spun ca ar trebuie sa iesi putin to blow of some steam ;)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 30 iulie 2008 la 14:19:00 EEST
pai eu nu am nici timp nici chef de facut curat mai niciodata, dar cateodata pur si simplu nu mai suport ce ajunge sa fie in jurul meu
cine
Henrich
cand
sâmbătă, 2 august 2008 la 11:00:00 EEST
Iti place foarte mult curatenia. Onorat va fi copilul tau care o sa aiba ce invata de la tine!
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 2 august 2008 la 12:07:00 EEST
multumesc! desi nu stiu daca merit :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)