on the verge of extinction... again

cand oamenii sunt prea politicosi

... se creaza situatii anapoda. Nu inteleg ce e asa de ciudat sa fiu cu adevarat interesata de activitatea cuiva, sa vreau sa imi explice ce face acolo. Chiar sunt curioasa. Nu vreau sa se opreasca pentru ca isi imagineaza ca ma plictisesc si am chef de conversatie, vreau sa continue si sa explice cu voce tare fiecare pas.

3 pareri

cine
krossfire
cand
marți, 22 iulie 2008 la 12:55:00 EEST
Un fel de ''Ok, si aici vezi tu, cu o miscare semicirculara aprind capatul rosu al chibritului'' ?
cine
brontozaurel
cand
marți, 22 iulie 2008 la 21:19:00 EEST
din pacate, era mult mai interesant de atat...
cine
brontozaurel
cand
vineri, 25 iulie 2008 la 14:22:00 EEST
E primul comentariu pe care il sterg pe blogul asta. Am facut asta pentru ca l-am considerat a fi SPAM. Chiar daca nu am ascuns blogul asta prea mult, nu am considerat ca merita promovat intens, asa ca se pot numara pe degete cititorii si nici nu sunt foarte multe comentarii. Deci nu am probleme in a da un click sa vad ce scrie cei care comenteaza, asa ca un al doilea link in corpul comentariului il consider de prost gust. In cazul asta, m-a mai deranjat si faptul ca link-ul era catre un blog politic.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)