on the verge of extinction... again

Baaack :D

M-am intors in Bucuresti. Maine voi pune si poze din Grecia, poze cu "gradina" lui tati + alte poze din Brasov.

5 pareri

cine
Ionut
cand
marți, 15 iulie 2008 la 18:59:00 EEST
Ma gandeam eu c-ai plecat pe undeva. Era prea multa liniste p-aici.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 16 iulie 2008 la 06:54:00 EEST
si eu de obicei fac zgomot :P

intre timp mi-am uitat si parola pentru Ferrari F1 iar dupa ce ii dau recover password si dau click pe link-ul din mail imi spune "Sorry, that key does not appear to be valid." :-?
cine
Ionut
cand
miercuri, 16 iulie 2008 la 07:31:00 EEST
Se rezolva cumva, dar pe seara, dupa ce vin de la servici :)
cine
Andrei Monciu
cand
joi, 17 iulie 2008 la 12:50:00 EEST
bine ai revenit si eu am fost plecat in Anglia, dar sunt sigur ca mai misto e vremea in Grecia
cine
brontozaurel
cand
joi, 17 iulie 2008 la 22:27:00 EEST
thanks :D & same to you :D

mie mi-ar fi placut foarte mult sa fiu in Anglia saptamana asta - as fi mers la toate cele 3 concerte Whitesnake :D

au fost absolut fenomenali acum o saptamana si ceva la Bucuresti :D and they soooo managed to leave me wanting more

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)