on the verge of extinction... again

paralele si frustrari

Spre sfarsitul cursei, unul din comentatori a incercat sa faca o paralela intre a aceasta prima victorie si totodata prima dubla a celor de la BMW si prima victorie si din nou totodata dubla a celor de la Jordan de acum 10 ani. Mda... cumva, primul meu gand a fost ca se mai poate face si o alta paralela. Cursa din 1998 de la Spa ar fi fost castigata de Schumi pentru Ferrari daca n-ar fi fost acea coliziune cu David Coulthard. Astazi, cursa lui Kimi s-a terminat dupa doar 20 de tururi din cauza lui Lewis Hamilton. Prin urmare, cele 2 curse mai au inca un element in comun.

10 pareri

cine
Ionut
cand
duminică, 8 iunie 2008 la 23:01:00 EEST
:))) Cica, Etichete "retardati".

Mda, :( un maaare kkt. Nu stiam ca te uiti la curse de pe vremea aia... '98. Jos palaria, eu stiu doar secventele accidentului, in rest, nu mai stiu daca pe vremea aia ma uitam la F1 ca acum.
cine
Sabotor
cand
luni, 9 iunie 2008 la 00:49:00 EEST
Ma, mai comenteaza Dan Alexandrescu?
Oricum, ma bucur pentru BMW, dar imi pare rau de Hamilton... A dracu' semafor rosu, nu i-a sarit in ochi :D
cine
brontozaurel
cand
luni, 9 iunie 2008 la 14:47:00 EEST
@Ionut
Merita eticheta - unde ii erau creierul si ochii de n-a observat masina lui Kimi?

De F1 am auzit prima data in '92. Am inceput sa ma uit pe la cate o cursa in '96, iar din '97 pana in toamna lui 2002 am aterizat pe canapea in fata televizorului la aproape fiecare cursa. Apoi pauza dupa ce am venit la facultate pana acum doi ani (vara lui 2006) cand am reusit sa am net si eu.
cine
brontozaurel
cand
luni, 9 iunie 2008 la 15:02:00 EEST
@sabotor78
N-am eu treaba cu Dan Alexandrescu... ar trebui sa o intreb pe mama, acum cred ca se uita de obicei pe TVR la curse.

Cand stateam cu ai mei, ma uitam pe RTL si, dupa ce s-a molipsit si mama de uitat la F1, pe RAI ca sa inteleaga si ea ceva. Acum ma uit la 5 posturi cu comentariu in engleza (4 of them muted, 3 in the lower part of my computer screen, 2 in the upper part + F1 live timing in the upper part)
cine
Ionut
cand
luni, 9 iunie 2008 la 15:31:00 EEST
:-O WOW Nici macar eu nu urmaresc atatea in ac timp. Doar Live Timing... si mai nou si ceva streaming ca sa vad exact cine a gresit unde - pentru o mai buna intelegere. Anyways... really impressive!
cine
cel mai tare din parcare
cand
marți, 10 iunie 2008 la 16:00:00 EEST
tu esti o fana inraita, interesant, cati ani spuneai ca ai? :P Da-l incolo pe Hamilton, e prea tanar si necopt, nici macar nu-si stie asuma raspunderea pentru faptele sale. Spuneam eu mai demult cand taicasau a distrus un porsche carrera gt ca nu cumva Lewis sa-i ia exemplul in cursa de la Montreal...uite nah ca nu m-a ascultat.
cine
brontozaurel
cand
marți, 10 iunie 2008 la 16:52:00 EEST
@Ionut
"dragut" este ca in felul asta, in timpul cursei, opresc tot ce nu este absolut necesar sa-mi mearga xp-ul... pana si utorrent-ul pe care nu-l opresc nici pentru conversii video. mai sunt si mici decalaje intre transmisii. mai fac si eu greseli cand schimb postul care nu e pe mute si ma trezesc apoi ca am in casti reclame peste comentariu.

oricum, daca as urmari un singur post, as fierbe cat sunt reclame + ca in fullscreen oricum nu se vede prea bine. si bineinteles ca live timing-ul e esential pentru a urmari evolutia timpilor.
cine
brontozaurel
cand
marți, 10 iunie 2008 la 17:07:00 EEST
@cel mai tare din parcare
am 24 de ani - am fost primii care am inceput clasa intai dupa revolutie

si... nu stiu, asa sunt eu - un sfarsit de saptamana de cursa e foarte intens pentru mine. cateodata e bine, pentru ca sunt in extaz dupa - anul trecut, am avut cateva ore bune un zambet mare de tot si dupa aia ma dureau maxilarele =))
cine
Sabotor
cand
marți, 10 iunie 2008 la 17:33:00 EEST
Pe RTL nu suportam "sesiunile de reclame de cate 5 minute".

BTW, zi-mi unde te uiti pe net, vreau si eu :D Duminica m-am uitat cu comentariu in ceha, n-am inteles nimic.

@cel mai tare
Hamilton a recunoscut ca a fost vina lui ca nu a vazut semaforul, deci eu as zice ca si-a asumat raspunderea pentru faptele lui.
cine
brontozaurel
cand
marți, 10 iunie 2008 la 21:41:00 EEST
intr-adevar, erau cam multe reclame pe RTL, dar altfel erau de 5 stele la transmisiile de F1, cu interviuri si analize atat inainte de cursa cat si dupa cursa + ca il aveau pe Niki Lauda :D

pe net ma uit de exemplu AICI
la unele poti sa te uiti direct, pentru altele trebuie sa instal SopCast (link) sau ceva asemanator

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)