on the verge of extinction... again

imposibile?

  • Mi-as dori mijloace de transport in comun care sa circule si noaptea. De 6 ani de cand sunt in Bucuresti am mers de 3 ori cu taxiul. Nu stiu exact de ce sunt asa anti-taxi. Personal, nu am avut parte de experiente neplacute, dar totusi am preferat de fiecare data sa ma intorc la 3 noaptea pe jos din Regie (stau in Titan) decat sa iau un taxi. Desigur, cel mai bine ar fi sa am eu masina mea. Ai mei (mai ales mama) au tot adus vorba despre asta in ultima vreme, dar daca imi iau ei masina, nu va fi cu adevarat masina mea...

  • Mi-as dori mai multe magazine care sa fie deschise non-stop. Ma chinui de cateva zile sa-mi potrivesc programul in asa fel incat sa ajung sa-mi iau un anumit tricou si un anumit deodorant. Pentru deodorant am ajuns lunea asta in timpul programului, dar din pacate nu mai aveau ce vroiam eu.

  • Mi-as dori ca oamenii sa respecte lucrurile care nu le apartin... sau nu le apartin doar lor. Mi-as dori sa se spele pe maini inainte de a apuca lucrurile mele. Stiu, am un simt al posesiei foarte dezvoltat...

  • Mi-as dori sa nu-si mai arunce gunoaiele pe unde nimeresc. Eu trebuie sa imi golesc zilnic buzunarele hainelor si ghiozdanul cand ajung acasa. Hartiute, servetele folosite, cate un ambalaj de la un cornet de inghetata. Daca nu vad un cos de gunoi in imediata apropiere, le bag intr-un buzunar si apoi uit de ele.

  • Mi-as dori sa nu mai vandalizeze diverse produse prin magazine. Mi s-a intamplat mult prea des sa plec fara sa cumpar nimic pentru ca nu am gasit nici un exemplar intact din produsele pe care le cautam (in special cosmetice, desi am patit-o si cu animale de plus sau ciocolata). Ma enerveaza ca de obicei exista un exemplar pe care scrie 'TESTER', dar pe langa mai exista intotdeauna alte cateva incercate. Ma enerveaza ca s-a intamplat sa fiu neatenta si sa plec cu un tub de crema sau un deodorant inceput. Ma enerveaza ca exista oameni care desfac un pachet de biscuiti si iau unul sau doi si apoi indeasa pachetul desfacut la loc in raft cu capatul desfacut in spate. Ma enerveaza si faptul ca eu sunt suficient de ametita si de obicei suficient de grabita incat sa apuc pachetul respectiv. Ma enerveaza ca la casa probabil presupune ca eu am fost aia care am desfacut pachetul din moment ce nici macar nu ma mai intreaba daca stiu ca a fost deschis.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)