on the verge of extinction... again

fundamentally lonely...

E senzatia aia pe care o incerc atunci cand nu vreau sa vorbesc cu cei care ma cauta, iar singurele persoane cu care as vrea sa vorbesc nu-mi raspund la telefon. Asa ca iar incerc sa-mi explic cumva lucrurile astfel incat totul sa fie din vina mea.

Bleh...


Edit: ... si telefonul a sunat chiar in momentul in care am postat asta. Tipic! Mereu imi pierd rabdarea cu cateva secunde inainte de momentul decisiv.

8 pareri

cine
elena
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 15:37:00 EEST
asa este, dar in 41 de ani am ajuns la o concluzie care m-a salvat de depresie si disperare: daca nu-i putem avea pe cei pe care-i iubim, de ce sa nu-i iubim pe cei pe care ii avem? :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 16:22:00 EEST
nu era vorba in nici un caz de iubire, ci de faptul ca aveam nevoie sa stiu deciziile altora ca sa pot lua eu o decizie care sa nu se intoarca impotriva mea
cine
brontozaurel
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 16:23:00 EEST
i just felt lonely, without any allies in my personal war
cine
elena
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 17:05:00 EEST
mi s-a blocat calcu' cand am vrut sa-ti pun un coment.... ziceam ca aliatii uneori mai tare incurca decat ajuta. :) nu stiu de ce nu pot atasa la mine linkul tau.... tre sa intru la tine pe la denisuca....
cine
brontozaurel
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 17:33:00 EEST
asta e perfect adevarat, dar, din pacate pentru mine, se pare ca nu ma invat minte niciodata

P.S. port eu ghinion :P mama imi spunea ca i se rupe ata cand ma uit la ea cum coase, iar o fosta colega se jura de fiecare data cand iesea cu mine la cumparaturi ca e ultima data... mereu patea ceva neplacut cand iesea cu mine (nu gasea ce cauta, era foarte aglomerat, se taia la mana in ceva, etc..)
cine
elena
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 18:59:00 EEST
pai eu zic sa nu lasi asemenea lucruri sa intre in inima ta pentru ca nu e asa... e ca si cum ai accepta un blestem, ca pana la urma asta e. daca exista ceva in viata ta care atrage ghinionul, gaseste-l si da-l afara. daca ai sta aproape de mine eu as iesi cu tine la cumparaturi. :) si mie mi se rupe ata cand se uita cineva cum cos! pe bune... dar oricum, esti o dulce. iti las adresa mea, poate mai vorbim.... elena_reinerth7@yahoo.com
cine
brontozaurel
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 19:58:00 EEST
nu o iau ca pe un blestem, e pur si simplu o chestie care ma amuza

cred ca am rezolvat problema, acum ar trebui sa mearga
cine
elena
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 20:33:00 EEST
tot nu merge, intra o chestie FeedBurner si imi da numai titlurile.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)