Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

fundamentally lonely...

E senzatia aia pe care o incerc atunci cand nu vreau sa vorbesc cu cei care ma cauta, iar singurele persoane cu care as vrea sa vorbesc nu-mi raspund la telefon. Asa ca iar incerc sa-mi explic cumva lucrurile astfel incat totul sa fie din vina mea.

Bleh...


Edit: ... si telefonul a sunat chiar in momentul in care am postat asta. Tipic! Mereu imi pierd rabdarea cu cateva secunde inainte de momentul decisiv.

8 pareri la fundamentally lonely...

  • cine: elena delete comment icon
    cand:
    asa este, dar in 41 de ani am ajuns la o concluzie care m-a salvat de depresie si disperare: daca nu-i putem avea pe cei pe care-i iubim, de ce sa nu-i iubim pe cei pe care ii avem? :)
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    nu era vorba in nici un caz de iubire, ci de faptul ca aveam nevoie sa stiu deciziile altora ca sa pot lua eu o decizie care sa nu se intoarca impotriva mea
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    i just felt lonely, without any allies in my personal war
  • cine: elena delete comment icon
    cand:
    mi s-a blocat calcu' cand am vrut sa-ti pun un coment.... ziceam ca aliatii uneori mai tare incurca decat ajuta. :) nu stiu de ce nu pot atasa la mine linkul tau.... tre sa intru la tine pe la denisuca....
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    asta e perfect adevarat, dar, din pacate pentru mine, se pare ca nu ma invat minte niciodata

    P.S. port eu ghinion :P mama imi spunea ca i se rupe ata cand ma uit la ea cum coase, iar o fosta colega se jura de fiecare data cand iesea cu mine la cumparaturi ca e ultima data... mereu patea ceva neplacut cand iesea cu mine (nu gasea ce cauta, era foarte aglomerat, se taia la mana in ceva, etc..)
  • cine: elena delete comment icon
    cand:
    pai eu zic sa nu lasi asemenea lucruri sa intre in inima ta pentru ca nu e asa... e ca si cum ai accepta un blestem, ca pana la urma asta e. daca exista ceva in viata ta care atrage ghinionul, gaseste-l si da-l afara. daca ai sta aproape de mine eu as iesi cu tine la cumparaturi. :) si mie mi se rupe ata cand se uita cineva cum cos! pe bune... dar oricum, esti o dulce. iti las adresa mea, poate mai vorbim.... elena_reinerth7@yahoo.com
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    nu o iau ca pe un blestem, e pur si simplu o chestie care ma amuza

    cred ca am rezolvat problema, acum ar trebui sa mearga
  • cine: elena delete comment icon
    cand:
    tot nu merge, intra o chestie FeedBurner si imi da numai titlurile.
Da-ti si tu cu parerea

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii