on the verge of extinction... again

fara titlu, dar...

... macar sunt mult mai bine dispusa decat ieri. S-a terminat sesiunea pentru mine, pentru ca la ultimul exam nu mai merg. Toate examenele la care am fost le-am luat cu 10, sper sa-l iau si pe asta la fel in toamna. M-am uitat aseara la Dink, the Little Dinosaur si Where's Huddles? si bineinteles ca am o tona de planuri pentru vara asta.

2 pareri

cine
krossfire
cand
vineri, 20 iunie 2008 la 14:57:00 EEST
Dink seamana cu The Land Before Time, serie pe care o tot vreau eu in full si o voi lua in curand :P
cine
brontozaurel
cand
vineri, 20 iunie 2008 la 16:15:00 EEST
Te referi la seria de lung metraje sau seria TV ?

Excelente desene si The Land Before Time, mai ales lung metrajele. Le am pe primele 13 care au fost facute pana acum si de-abia il astept pe al 14-lea - ar fi trebuit sa apara prin februarie, dar l-au amanat pana la o data... necunoscuta inca.

Din seria TV imi lipsesc doua episoade si sunt foarte curioasa sa le vad. Nu se ridica la nivelul lung metrajelor, dar sunt totusi foarte dragute fata de majoritatea desenelor facute in ultimii 12-13 ani.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)