on the verge of extinction... again

'asta e ca si cum ai lua o boala venerica masturbandu-te'

Mi-a spus un fost coleg atunci cand i-am explicat ce am patit la glezne de nu mai pot sa merg normal de vreo luna. Eh, macar am fost in stare sa apreciez gluma.

Dar tot ma simt ciumata cand ies pe strada si ma doare mult prea tare ca sa mai am curajul sa incerc sa imit un mers normal. Pentru ca nu pot scapa de ideea ca oamenii ii vad pe toti cei care schiopateaza ca fiind boschetari, betivi, cersetori, drogati, hoti de buzunare.

Fara prea mare legatura: profu' de eco din liceu schiopata... si din cate am inteles ii si placea sa traga la masea.

2 pareri

cine
cel mai tare din parcare
cand
joi, 19 iunie 2008 la 12:05:00 EEST
si eu ma simt ft ciudat cand schipatez pe strada, daca am fost lovit la fotbal sau ceva de genu, ma simt cam handicat cateodata daca schipatez mai tare :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 19 iunie 2008 la 17:43:00 EEST
cred ca e din cauza ca am vazut mult prea multi cersetori care incercau sa atraga atentia / simpatia / mila scotandu-si la inaintare diverse "handicapuri"

in plus, eu n-as vrea sa fie evident pentru tot restul lumii ca n-as fi in stare s-o rup la fuga daca e nevoie...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)