on the verge of extinction... again

the curious eyes and the critical taste buds

... o lista, poze si impresii cu ce am mai incercat in ultima luna si ceva in materie de dulciuri:
  • ciocolata Cote d'Or, turta dulce si briose - am ramas putin dezamagita de ciocolata, nu se compara cu cea neagra cu portocale tot de la Cote d'Or; in schimb, briosele mi s-au parut excelente si am ramas placut surprinsa si de turta dulce pe care o cam luasem cu teama ca s-ar putea sa nu-mi placa;
  • inghetata Nirvana 'chocolate & brownies', inghetata KitKat si bomboane Heidi Pralinetti 'mousse brasil' (cu crema de portocale) - bomboanele mi-au lasat papilele gustative in extaz, sunt fenomenale, infinit mai bune decat celelalte sortimente de Heidi Pralinetti; inghetata Nirvana este foarte buna (ca si celelalte sortimente de Nirvana cu cioco); inghetata KitKat este si ea buna, dar parca imi este greu sa ma obisnuiesc cu bucatelele de napolitane invelite in ciocolata care se gasesc prin ea (stiu ca asta e ideea, sa se gaseasca "degetele" de KitKat in inghetata, dar pe mine ma cam sperie sa gasesc ceva tare in inghetata, care prin definitie e cremoasa)
  • inghetata Haagen-Dazs Baileys - delicioasa!!!
  • praline cu lichior si alune - mare, mare greseala!!! pentru ca stiam ca nu-mi plac bomboanele cu bucatele de alune sau alune intregi... dar am zis sa incerc, pentru ca imi plac la nebunie bomboanele cu lichior (probabil ca mi-ar fi placut si astea fara invelisul de ciocolata cu lapte si alune)
  • bomboane Capolavori (limoncello, tiramisu, amaretto, cappuccino) si Lovely Night (curacao, irish cream, malaga, rum) - bomboanele cu tiramisu si cappuccino nu mi-au placut chiar deloc, celelalte au fost destul de bune
  • un fel de tarte cu crema ciocolata si lamaie - chiar foarte bune, in ciuda impresiei proaste pe care mi-a lasat-o ambalajul
  • praline umplute cu cirese in lichior si prajitura Donauwelle ('Valurile Dunarii' cu cirese amare) - am fost dezamagita total de praline, prajitura a fost insa excelenta
  • strudele Mini Sessini cu nuca si caise - mi s-au parut groaznic de enervante bucatelele de arahide si alune cu care erau acoperite; in rest, au fost chiar bune, pufoase si dulci, nu uscate cum m-am temut eu ca vor fi
  • inca 2 feluri de prajituri care s-au dovedit a fi nesperat de bune
  • inghetata Carte d'Or cu bucatele de ciocolata si sirop de ciocolata si un fel de briose de la Tip Top - briosele sunt pentru mancaciosi... bune la inceput, dar dupa 3 zile nu mai au acelasi gust; inghetata e chiar mai buna decat pare... si pare buna; mi-a placut mai ales faptul ca siropul de ciocolata era... mult, mult mai mult decat m-ar fi lasat ambalajul sa cred
  • inghetata Betty Blue de ciocolata si tiramisu - cea de ciocolata mi s-a parut chiar buna, desi am ramas putin dezamagita ca nu are decat bucatele de ciocolata prin ea si nici un pic de sirop de ciocolata asa cum sugereaza pozele de pe cutie; cea de tiramisu mi s-a parut in schimb groaznica

  • inghetata Magnum Double Chocolate - inghetata asta este absolut fenomenala!!!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)