on the verge of extinction... again

ce anume caut?

Umblam din link in link pe youtube. Nu stiu ce anume cautam, nu stiu exact ce vroiam. Sau poate stiu, dar imi e greu sa exprim in cuvinte. Muzica in care sa ma regasesc. O fosta colega imi spunea ca i se pare sinistru ca poate cineva sa se regaseasca in ceea ce ascult eu de obicei. Si in momentul asta am inghetat cu o strambatura de cimpanzeu pe fata. Prost punct de referinta mi-am ales. Fetei i se pare ca exista ceva satanic in aproape orice melodie din sfera rock care nu a fost intens mediatizata (exemplu concret: Might As Well Be on Mars... Alice e dubios rau, nu? even when it comes to really tame songs).

Azi stateam pe jos sprijinita de usa de la camera si imi venea sa urlu... sa zgarii, sa musc, sa fiu intr-o lume in care as putea rezolva ceva asa.

Duminica seara in saptamanile cu F1 am de obicei mici semilune roz pe incheieturi. La fel si inainte sa aflu rezultatele la un examen.

Imi place sa fac dusuri fierbinti si imi folosesc gherutele impreuna cu gelul de dus.

Cosmaruri... poate ca e bine ca mai am asa ceva, pentru ca inseamna ca inca mai am ce pierde si ce apara.


Shere Khan din TaleSpin. Cred ca e personajul din desene animate cu care ma identific aproape perfect... ca personalitate, pentru ca altfel sunt o tentativa esuata de Shere Khan. Ha!

Dar din pacate, nimic nu mai pare sa mai ajute in nici un fel... nimic nu pare ca poate sa ma determine sa recurg la masuri radicale incepand de... azi. Life is a long lesson in humility... aaahhh! Da, simt ca am decazut. Constat chestia asta in fiecare zi. Si ma arde, si ma urasc pentru ca parca nu ma arde atat de tare incat sa schimb ceva... drastic! Ma simt umilita si ma retrag... acasa unde sunt singura, unde nu ma vede nimeni. Si in rarele ocazii in care incerc sa fac o schimbare, se intampla mereu sa mearga ceva prost. Si apoi parca nici nu mai vreau sa incerc. Parca nu am avut niciodata ocazia sa esuez pana la un anumit punct. Dar apoi s-au ivit astfel de ocazii si parca n-am ratat nici una. Nu mai vreau! Asa ca am ajuns ca nici macar sa nu mai incerc si parca sunt moarta... Si incerc cu disperare sa ma conving ca inca exist, dar nu merge, nimic nu mai merge!

Uninstall... nevermind I can probably find a registration key.

Inca un plic. Inca 4 capse. Pe asta o sa-l las in pace. La dracu! Macar incearca, Anita!

2 pareri

cine
elena
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 15:28:00 EEST
ce cauti tu ? asta ma intrebam si eu ieri.... dar pe net...
in orice caz gandurile tale merita "osteneala" de a fi citite. chiar daca tu inca nu ai gasit ce cauti, poate cineva care te citeste gaseste in tine un partener de .... singuratate in doi... eu am gasit... :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 16:28:00 EEST
poate ca nu stiu ce caut, dar stiu sigur ce NU caut si asta sigur nu mi-as dori...

nu spuneam degeaba ca ma identific cu Shere Khan

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)