on the verge of extinction... again

blood in the water

I am tame and then I am crazy. I am serene and then there is a fierce light shinin' in my eyes. I am cryin' and then I am laughing so hard my jaw hurts. What or who can make me bounce in between these states? One name: Schumi. Because my inner child never dies. And childhood heroes will always be heroes.

Three little videos tonight:
... and I have my hopes up for this weekend's Canadian GP.

2 pareri

cine
Ionut
cand
vineri, 6 iunie 2008 la 23:40:00 EEST
Va fi strans si nu sunt foarte convins ca Ferrari va castiga, dar macar sa treaca si cursa asta si sa luam cateva puncte... nu ca la Monaco :(
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 7 iunie 2008 la 13:41:00 EEST
Eu intotdeauna sper pana la sfarsit - orice cursa se termina doar atunci cand se flutura steagul.

Si aseara am sperat ca va ramane Kimi primul pana la sfarsitul celei de-a doua sesiuni. N-a fost asa, dar tot sper la un rezultat bun pentru amandoi pilotii Ferrari azi in calificari. Chiar daca la Montreal pozitia pe grila nu are aceeasi greutate ca la Monaco, nu strica niciodata sa fii cat mai in fata la start.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)