Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

Abell 1656

New images and videos from Hubble.

3 pareri la Abell 1656

  • cine: Ionut delete comment icon
    cand:
    Deci asta e a doua pasiune, sau e chiar prima... Dupa cate link-uri ai pus pe aici, as zice ca e prima :D

    Intotdeauna am gasit fascinant acest domeniu, pacat ca n-am avut timp prea mult sa aflu mai multe, sa citesc mai mult.
  • cine: cel mai tare din parcare delete comment icon
    cand:
    Mereu am vrut sa cunosc constelatiile, sa am o harta stelara, cel mai fain loc de unde am vazut stelele a fost de pe o insula de la Dunare, in zona Moldova Noua, e superb acolo, iar cerul se vede splendid.
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    pasiuni sunt multe... de la death metal la desene animate, de la electronica la animale de plus... si lista poate continua... pe aici nu e deocamdata mare lucru... mi-am tot promis eu ca o sa fac multe, dar...

    eram o adevarata pacoste cand eram mica, ii tot frecam pe ai mei cu "ce-i acolo pe cer"

    in ultimii doi ani, de cand am net, am tot incercat sa inteleg cat mai bine si sa absorb cat mai multe informatii

    harti ale cerului explicate si informatii despre constelatii se gasesc la

    Tonight's Sky - HUBBLESITE - au cate un filmulet pentru fiecare luna
    Virtual Planisphere - BBC - e interactiv si ma pot juca eu cum vreau pe acolo
    Chandra Sky Map
    Stars Tonight - Kids Astronomy - au si un "Constellation game" destul de simplu, dar lung (eu am adormit inainte sa-l termin)
    sky-map.org

    Constellation Guide - BBC
    Constellation Guide - StarDate

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii