on the verge of extinction... again

Abell 1656

New images and videos from Hubble.

3 pareri

cine
Ionut
cand
joi, 12 iunie 2008 la 17:06:00 EEST
Deci asta e a doua pasiune, sau e chiar prima... Dupa cate link-uri ai pus pe aici, as zice ca e prima :D

Intotdeauna am gasit fascinant acest domeniu, pacat ca n-am avut timp prea mult sa aflu mai multe, sa citesc mai mult.
cine
cel mai tare din parcare
cand
vineri, 13 iunie 2008 la 10:19:00 EEST
Mereu am vrut sa cunosc constelatiile, sa am o harta stelara, cel mai fain loc de unde am vazut stelele a fost de pe o insula de la Dunare, in zona Moldova Noua, e superb acolo, iar cerul se vede splendid.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 15 iunie 2008 la 03:19:00 EEST
pasiuni sunt multe... de la death metal la desene animate, de la electronica la animale de plus... si lista poate continua... pe aici nu e deocamdata mare lucru... mi-am tot promis eu ca o sa fac multe, dar...

eram o adevarata pacoste cand eram mica, ii tot frecam pe ai mei cu "ce-i acolo pe cer"

in ultimii doi ani, de cand am net, am tot incercat sa inteleg cat mai bine si sa absorb cat mai multe informatii

harti ale cerului explicate si informatii despre constelatii se gasesc la

Tonight's Sky - HUBBLESITE - au cate un filmulet pentru fiecare luna
Virtual Planisphere - BBC - e interactiv si ma pot juca eu cum vreau pe acolo
Chandra Sky Map
Stars Tonight - Kids Astronomy - au si un "Constellation game" destul de simplu, dar lung (eu am adormit inainte sa-l termin)
sky-map.org

Constellation Guide - BBC
Constellation Guide - StarDate

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)