on the verge of extinction... again

2-3 x 20-30

Cam la atat s-a redus prezenta mea pe net in ultimele 3 zile. De 2 sau 3 ori pe zi, cate 20-30 minute. Au mai ramas 3 examene...

4 pareri

cine
Ionut
cand
duminică, 15 iunie 2008 la 18:45:00 EEST
Bafta! E prima luna de Iunie, dupa 5 ani de zile, pe care o abordez ceva mai placut, parca nu-i atat de mult stres cu licenta, acum pe ultima suta de metri.
cine
cel mai tare din parcare
cand
luni, 16 iunie 2008 la 15:35:00 EEST
hehe, eu is pe net aproape tot timpul, dar asta nu inseamna ca il folosesc mereu :) sau ca sunt la comp. Succes in continuare, si eu mai am 3 examene, din care unul e imposibil, dar noah vorba celor de la Adidas: impossible is nothing :D
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 18 iunie 2008 la 00:30:00 EEST
@Ionut
Mersi! 5 ani? I-auzi! Tot inginer?

La modul in care se da licenta in Politehica, total diferit de abordarea de pana in licenta, nu mi se pare o perioada mai putin stresanta, ba din contra. (sau poate ca nu e bine sa generalizez, ca nu stiu exact cum stau lucrurile la toate facultatile)

E insa placut ca nu mai sunt cursuri si se poate lucra liber la proiect... asta in cazul fericit in care stii ce si cum sa faci.

Dar exista cazul tragi-comic al celor care habar n-au de nimic si nici nu-i intereseaza sa invete, ci doar sa ia nenorocita aia de diploma... asa ca isi cumpara un proiect cu care s-au mai prezentat nu stiu cati inainte sau platesc pe cineva sa le faca unul special pentru ei.

(Si faptul ca ajung sa intre in posesia diplomei ma face pe mie sa intru in pamant de rusine la targurile de job-uri cand sunt intrebata de facultate... pentru ca stiu ce "ingineri" - care se uita ca la felul 14 la un µ din fata unui A si se simt jigniti cand li se spune ca ar fi trebuit sa stie ca aia sunt microamperi - a produs)

Si apoi e cazul de-a dreptul trist al celor care si-ar dori sa produca un proiect din creierasul lor unde ar fi trebuit sa se acumuleze cunostinte timp de 9 semestre, dar... nu se descurca.

Si, in cazul asta, zic eu, vina e impartita. Intr-o mica masura este si din cauza modului in care e structurat totul, desi peste asta s-ar putea trece uneori. In primul rand e vorba de lipsa de interes, atat a profesorilor, cat si a studentilor... si asta e o chestiune destul de delicata pentru ca se poate intra destul de usor intr-un cerc vicios. In majoritatea cazurilor, studentii devin dezinteresati cand dau de un prof dezinteresat si invers. Si asa se ajunge la critici reciproce si o scarere permanenta a nivelului de pregatire - trist !

as Shaggy from Scooby-Doo would say... Zoinks! I really have a hot head tonight!
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 18 iunie 2008 la 01:14:00 EEST
@cel mai tare din parcare
Mersi la fel!

Cam la fel a fost si la mine ziua de ieri, ca doar asa e frumos sa-i bati pe profi la cap cu intrebari pe mess sau telefonic... in ziua dinaintea examenului! si apoi sa te trezesti cu vreo cateva buzz-uri pe mess si cu cateva apeluri nepreluate pe tel, ca de, din moment ce sunt asa pasari rare studentii interesati, se simt si ei binecuvantati cand dau de un astfel de specimen pe care pot sa il ajute cu explicatii...

(asta a continut o doza sanatoasa de autoironie)

Serios acum, am fost nesimtita pentru ca puteam sa incep sa lucrez subiecte tip examen de acum 6 saptamani. Da, s-au ivit mereu alt probleme de care a trebuit sa ma ocup si am tot amanat materia asta, ca oricum e simpla pentru mine, dar... toate problemele s-au ivit din cauza mea, asa ca asta imi cam anuleaza scuza.

Ultimul examen eu sigur il voi pica... prin neprezentare. Am o zi la dispozitie pentru el, e foarte multa materie, nu am fost la nici un curs/seminar semestrul asta la materia respectiva si nu vreau sa il iau cu o nota mica.

E o chestiune de orgoliu si o chestiune financiara. Semestrul trecut am fost fraiera - am tacut si am inghitit cand puteam sa fac doua contestatii, asa ca o nota de 7 in sesiunea asta inseamna 800 lei care nu vor mai intra in buzunarul meu.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)