on the verge of extinction... again

ugh... un post varza

  1. Bineinteles ca nu imi place varza. Pentru ca pute! Rau, rau de tot...
  2. De obicei, ma bucur cand cei de la Ferrari castiga curse, sunt trista cand pierd, dar ieri a fost prima data cand m-a apucat o durere cumplita de stomac in timpul unei curse care s-a dovedit a fi un dezastru pentru echipa.
  3. Parca ma doare din ce in ce mai tare glezna. Este ultima data cand ma pregatesc sa dansez o noapte pe tocuri facand repetitii pe tocuri imaginare. De o saptamana schiopatez cand ies cu adidasi. Culmea e ca pe tocuri pot merge normal, fara ca macar sa simt vreo durere. Sa-mi fie invatatura de minte!
  4. M-a enervat un individ care s-a asezat langa mine in metrou si, dupa ce s-a revarsat peste jumatate din locul pe care il ocupam eu si pe jumatate din locul ocupat de dama din cealalta parte a sa, si-a mai intins si coatele in lateral. Imi venea sa-l intreb urland de ce dracu' ia metroul. Sa mearga pe jos. E vara, e cald, nu i-ar prinde rau sa mai dea jos ceva kilograme... macar pana ajunge dracului sub suta.
  5. La intoarcere, tot in metrou, am ajuns (din nou!) la concluzia ca sunt prea subtila. Un alt individ se sprijinea cu spatele de singura bara de sustinere din zona de care nu se mai tineau cel putin alti 3 oameni. M-am dus direct la bara respectiva si am apucat de ea fix deasupra capului sau. Nu s-a miscat. La statia urmatoare au coborat cam jumatate din cei din metrou, asa ca am putut sa ma mut si sa ma prind de o alta bara ramasa libera.
  6. Mi s-a parut un gest foarte frumos din partea celor 6 care erau in fata mea la coada in Billa sa ma lase sa trec in fata pentru ca nu aveam decat o inghetata care s-ar fi topit.
  7. Mai am doar o saptamana pana la primul examen. Imi place astronomia, dar... nu-mi da pace gandul ca nu am voie sa fac nici o gresala majora sesiunea asta, ca am nevoie sa-mi iasa media peste 9.6.
  8. Cursul si seminarul de azi au decurs bine, mai ales ca eu ma temeam ca profului i se vor parea retardate toate intrebarile mele referitoare la problemele pe care n-am stiut sa le fac. Din fericire, n-a fost deloc asa.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)