on the verge of extinction... again

sunt ciudata

Mi s-a spus ca sunt ciudata.
Pentru ca:
  • nu am calcat pana acum niciodata intr-un mall
  • nu am televizor de cand m-am mutat in Bucuresti si nici nu-i duc lipsa... doar am net, nu?
  • nu am mancat niciodata mancare din fast-food-uri... pute!
  • nu joc jocuri pe calculator; nu mi-am instalat vreodata un joc pe calculator; tot ce am jucat vreodata pe calc au fost jocurile cu Tom si Jerry de pe site-ul CN si minesweeper din win
  • colectionez animale de plus
  • inca ma uit la desene animate, dar majoritatea filmelor mi se par plictisitoare
  • inca mai visez la masini ca Ferrari Dino, 360 Modena, Maserati Quattroporte
  • nu m-am imbatat niciodata
  • nu suport mirosul de bere/ pizza si nu suport persoanele care respira in apropierea mea dupa ce au baut bere/ mancat pizza fara sa fi avut o intrevedere cu periuta+pasta de dinti intre timp
  • detest bronzatul si pielea bronzata
  • inca mai cred ca o persoana trebuie sa aiba respect fata de educatie si munca si ca trebuie sa aiba un sentiment de loialitate fata de angajator

What you think of me is not any of my business

6 pareri

cine
Motanu'
cand
marți, 27 mai 2008 la 02:16:00 EEST
la faza cu respectul, cred ca in primul rand o persoana trebuie sa aiba respectul de sine....si dupa asta s-ar putea sa dezvolte si restul formelor de respect
cine
brontozaurel
cand
marți, 27 mai 2008 la 09:40:00 EEST
la mine este exact invers - daca eu simt ca am actionat intr-un mod care ar putea sa denote lisa de respect fata de ceea ce eu consider ca trebuie privit cu respect, automat scade respectul pe care il am fata de mine.

si asta functioneza si in sus, adica sa-mi creasca respectul fata de propria mea persoana daca sunt multumita de modul in care am actionat intr-o anumita situatie
cine
Motanu'
cand
miercuri, 28 mai 2008 la 14:59:00 EEST
propunere referitoare la visul cu masini: http://www.morgan-motor.co.uk/
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 28 mai 2008 la 18:13:00 EEST
hehe... cele 3 mentionate de mine sunt totusi ceva realist la un salariu bun in Bucuresti - asta era si ideea, ca inca mai exista posibilitatea ca intr-o zi... (oftat prelung)

nu m-am referit la masini superscumpe dupa care astepti nu stiu cat sa fie produse
cine
Motanu'
cand
miercuri, 28 mai 2008 la 18:37:00 EEST
ehh, pai ma gandesc ca la un salar bun in Buc..., 40-45000 de lire sterline nu e chiar asa enorm, si nu astepti dupa un Morgan mai mult decat dupa un Ferrari, in plus de asta ai performante superbe cu un motor normal (ex 2.0, maxim 3.0 litri).
cine
brontozaurel
cand
joi, 29 mai 2008 la 05:55:00 EEST
18 luni pt unul nou din cate stiu eu. m-am uitat si la preturi si m-as fi asteptat sa fie mai mult din moment ce sunt asamblate manual...

oricum, Ferrari nou n-as avea cum sa-mi iau chiar daca reusesc sa strang intreaga suma (in vreo 10 ani sau poate mai mult =)) chiar la un salariu bun) pentru ca au conditii legate de un venit stabil minim ca sa aiba siguranta ca proprietarul poate sa aiba grija de masina...

revenind cu picioarele pe pamant, venit stabil nu am si 'cash down' de-abia mi-as putea permite o masina noua din topul celor mai ieftine... sad, really sad for anyone who loves cars :(

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)