on the verge of extinction... again

si plusurile zilei de vineri

Am facut rost de sezonul 8 din Kommissar Rex. Rex! Rex! Rex! Ador animalul. Ador ciobanestii germani in general. Revenind la film, e in germana, subtitrat in suedeza. O sa iau asta ca pe un exercitiu util de limba... germana, pentru ca Rex latra la fel... Ooof, ce prostii scriu!

Acum beau un delicios compot de visine in care plutesc niste cubulete de gheata.

Mai sunt mai putin de 12 ore pana la sesiunea de antrenamente de
sambata, cand e posibil sa ploua la Monaco.

Mi s-a cerut o favoare si am zis "Nu!!". Pentru ca nu trebuie sa-mi sacrific eu timpul, poate si rezultatele la examene si chestia aia pe care oricum nu o posed (sanatate mintala) ca sa-i fac fericiti pe altii. Punct.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)