on the verge of extinction... again

prin cora

Ultima (asta pana la urmatorul moment de "m-am saturat de mate, cred ca as avea nevoie de...") campanie de cumparaturi. Vreme nehotarata. Hipermarketul surprinzator de gol, tinand cont de ora... sau poate ca am fost martora la o translatie a perioadei de imbulzeala cu vreo 2 ore mai tarziu.

Cuptoare cu microunde. Nu, n-au cu farfuria asa mare cum vreau eu.

Animale de plus. Se putea sa nu trec pe acolo? Dar nici de data asta nu au tigrisorul alb de la Keel Toys pe care il vreau eu. Cel din poza de mai jos.

Cosmetice. Aici am gasit in sfarsit ce-mi doream. Deodorantul cu aroma de cirese si gelul care ar trebui sa ma ajute sa inving in lupta cu pielitele nenorocite care-mi strica aspectul unghiilor. Cel putin asa scrie pe eticheta. Cu siguranta voi sti doar dupa folosire.


Ciocolata. N-aveam de gand sa-mi mai iau dar cand am vazut ca scrie 'Creamy Amaretto' pe ea, s-a dus hotararea mea. Sunt un brontozaurel care se topeste dupa ciocolatele cu creme de lichioruri (Amaretto, Rom, Brandy si multe, multe altele) asa ca nu puteam sa rezist. Mai ales ca e prima data cand vad sortimentul asta. Nu apare nici pe site-ul Heidi.ro la categoria 'Creamy'... nu ca n-ar fi si alte sortimente care nu apar acolo - parca mai exista si o ciocolata cu lamaie la categoria 'Fruit Delight' si inca o cutie de praline - 'Select'(?) parca se numeste. Sper sa reziste pe piata mai mult decat ciocolatele cu creme Cointreau, Baileys Irish Cream, Calvados. Erau preferatele mele din gama Heidi si am fost devastata atunci cand le-au scos.

In drum spre iesirea din complexul comercial, n-am rezistat sa nu le fac o poza urecheatilor.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)