on the verge of extinction... again

emotion is blood in the water

X s-a purtat foarte frumos cu mine, iar eu am plecat cu un zambet pe care am incercat sa il ascund (desi nu stiu daca am reusit). N-a fost singurul care s-a purtat foarte frumos cu mine pe ziua de azi. Dar eu ma pricep sa stric totul, ca de obicei. Maine e o zi noua. Promit ca voi fi cuminte... maine! Dar de ce sa astept pana maine? De ce? Monstrii! Lenea, indiferenta, delasarea, frica, apatia. N-am reusit sa ii ucid. Intr-o zi... imi voi spala pantofii in sangele lor. Intr-o zi... cand voi fi ceea ce ei imi spun in soapta ca n-am fost niciodata si ca nu am sanse sa devin vreodata. Dar pot! Pot sa ma schimb! Daca as crede asta. Dar nu cred. In schimb, ii cred pe ei, pe monstrii pe care ar trebui sa ii condamn la moarte.

You'll never be good enough!
You'll never be strong enough!
You'll never achieve enough!
You'll never... BE...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)