on the verge of extinction... again

???

Eu stiam ca electrocasnicele expuse nu se vand...

Cand am fost in hipermarket sa-mi iau cuptorul cu microunde, am fost martora la o scena care mie mi s-a parut amuzanta... cel putin atunci, pe moment. Un cuplu de tigani incercau sa se 'tocmeasca' cu unul din baietii de la raion sa le dea un frigider expus, mai ieftin pe motiv ca "uite, e zgariat aici si aici, e sparta prostia asta de plastic aici... aici e indoita, frate". Am scos un servetel si m-am prefacut ca imi suflu nasul ca sa-mi maschez cat de cat rasul. Bineinteles ca n-au reusit 'sa incheie afacerea'. Logic. Doar nu face hipermarketul reducere speciala pentru ei.

Hmmm...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)